سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ ساختمانی گرانیت

نظر

سنگ اپن مصنوعیسنگ اپن مصنوعی که نقاط قوت آن تطبیق پذیری زیاد و سهولت استفاده است در صفحات بزرگ (تا 100x300 سانتی‌متر و 120x278 سانتی‌متر) موجود هستند، به لطف تقویت‌کننده فایبرگلاس در ضخامت‌های 3.5 و 5.5 میلی‌متر، به‌ طور قابل‌ توجهی مقاومت فوق‌العاده‌ای دارند، به‌دلیل تکنیک‌های منحصر به‌ فرد پرداخت سطح، به راحتی تمیز می‌شوند.

 
قیمت سنگ اپن مصنوعی
 
قیمت سنگ اپن دیجی کالا
 
قیمت سنگ مصنوعی
 
قیمت سنگ مصنوعی کورین ایرانی

بهترین برند کورین آشپزخانه ایرانی سنگ مصنوعی سازند است زیرا این سنگ ها کاملا کاربردی بوده و از مزیت های بسیاری بهره مند هستند. این محصول تولید داخلی علاوه بر اینکه یکپارچه بوده و بدون درز اجرا میشود دارای قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به نمونه های خارجی میباشد.هر طرح و رنگی که بخواهید را می توانید در میان تولیدات این کارخانه پیدا کنید و صفحه های رو کابینتی، روی اپن و کانتر و حتی سینک خود را کاملا متناسب با سایر بخش های آشپزخانه تان دکور کنید. یکی از بزرگترین مزیت هایی که برای برند سازند سنگ مطرح می شود قیمت اقتصادی تر آن در مقایسه با کورین های خارجی است و همین موضوع هم سبب می شود گاها این کورین های تولید داخل بیشتر انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند.
 تخصص تولیدکننده سنگ مصنوعی سازند سنگ های رگه دار و ابر و بادی هست و از مواد اولیه تشکیل دهنده خیلی خوبی ساخته شده است. در دو مدل رگه بلند و ابر و بادی با رگه های کوچک تشکیل شده است.  محصولات تولید شده با ضمانت از نظر کیفیت به بازار عرضه میشوند و مشتریانی که نسبت به خرید این سنگ ها اقدام کرده اند عموما از محصولات رضایت کامل داشته اند

تولید و فروش انواع سنگ مصنوعی آشپزخانه در تهران

ارسال به سراسر ایران

تلفن : 

09126215957